Στάση εργασίας σήμερα στους δήμους
Υπολειτουργούν σήμερα οι δημοτικές υπηρεσίες καθώς οι συμβασιούχοι στους δήμους πραγματοποιούν στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας.
Το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής πραγματοποιεί, μαζί με την Παναττική Επιτροπή Συμβασιούχων, συγκέντρωση, στις 12:30 έξω από το υπουργείο Εσωτερικών.
Οι συμβασιούχοι των ΟΤΑ ζητούν νομοθετική ρύθμιση για μετατροπή των συμβάσεών τους από ορισμένου σε αορίστου χρόνου χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
«Ο αγώνας για το Δικαίωμα στη Μόνιμη και Σταθερή δουλειά μας αφορά όλους. Καλούμε όλες τις επιτροπές των δήμων άμεσα να ενημερώσουν όλους τους συναδέλφους συμβασιούχους αλλά και να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επιτυχία και της ΣΤΑΣΗΣ αλλά και της ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
Απαιτούμε να φέρει τώρα η κυβέρνηση νομοθετική ρύθμιση που θα μετατρέπει όλες τις συμβάσεις από Ορισμένου Χρόνου σε Αορίστου χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Ας το πάρουν χαμπάρι. Από αυτό το αίτημα δεν κάνουμε βήμα πίσω», αναφέρουν, μεταξύ άλλων, οι δημοτικοί υπάλληλοι.
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17
Πλήρης στήριξη Κομισιόν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: «Να μην υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών»
08:16
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ-Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ και τα πυρηνικά
08:11