Πάτρα: Στο νοσοκομείο δύο άτομα από επίθεση σκύλων
Δύο άτομα μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο στην Πάτρα μετά από επίθεση που δέχθηκαν από σκύλο.
Στην πρώτη περίπτωση ένας 49χρονος μεταφέρθηκε με τραύμα το πόδι στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Πατρών «Άγιος Ανδρέας».
Σύμφωνα με το tempo24.gr ο άνδρας δέχθηκε επίθεση από αδέσποτο σκύλο.
Στο ίδιο νοσοκομείο μετά από επίθεση σκύλου μεταφέρθηκε και ένας 31χρονος. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, σκύλος ξέφυγε της προσοχής του 53χρονου ιδιοκτήτη του και επιτέθηκε στο νεαρό, δαγκώνοντας το πόδι του.
Τα τραύματα και σε αυτή την περίπτωση ήταν ελαφρά και μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών ο 31χρονος, αποχώρησε από το Νοσοκομείο.
Για τα περιστατικά σχηματίσθηκαν δικογραφίες από το Β' και Γ' Αστυνομικό Τμήμα αντίστοιχα.
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44
ΚΟΣΜΟΣ