ΔΕΗ: Διευρύνεται το ωράριο για τους διακανονισμούς οφειλών
Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων μέχρι τις 16:00 έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2018, κυρίως για διακανονισμούς οφειλών ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Η εξυπηρέτηση από 14:00 έως 16:00 θα γίνεται με βάση τη σειρά προσέλευσης και χωρίς νούμερα από το σύστημα σειράς προτεραιότητας.
Η επέκταση του ωραρίου αφορά κυρίως την εξυπηρέτηση των πελατών με Αγροτικό Τιμολόγιο που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους, καθώς και των πελατών που θέλουν να διακανονίσουν τις οφειλές τους.
Επισημαίνεται ότι τα κατά τόπους ταμεία της ΔΕΗ δεν θα λειτουργούν μετά τις 14:00 για λόγους ασφαλείας.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ράλλυ Ακρόπολις: Ατύχημα στην ειδική διαδρομή του Μαινάλου
21:34
ΕΛΛΑΔΑ
Θυελλώδη μελτέμια σε Αιγαίο, Αττική και ηπειρωτικά - Οι περιοχές με τους πιο ισχυρούς ανέμους
21:23
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για τον θάνατο 43χρονης σε σκοπευτήριο στην Κρήτη - Τι ερευνούν οι Αρχές
21:16
ΚΟΣΜΟΣ
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13
ΕΛΛΑΔΑ