ΔΕΗ: Διεύρυνση του ωραρίου για τους διακανονισμούς οφειλών
Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων μέχρι τις 16:00 έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2018, κυρίως για διακανονισμούς οφειλών ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Η εξυπηρέτηση από 14:00 έως 16:00 θα γίνεται με βάση τη σειρά προσέλευσης και χωρίς νούμερα από το σύστημα σειράς προτεραιότητας.
Η επέκταση του ωραρίου αφορά κυρίως την εξυπηρέτηση των πελατών με Αγροτικό Τιμολόγιο που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους, καθώς και των πελατών που θέλουν να διακανονίσουν τις οφειλές τους.
Επισημαίνεται ότι τα κατά τόπους ταμεία της ΔΕΗ δεν θα λειτουργούν μετά τις 14:00 για λόγους ασφαλείας.
CULTURE
Στην Ελλάδα η Γκόλντι Χον με τον γιο και τους εγγονούς της
23:05
TECH
Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media
22:53
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη φωτιά στα Άνω Λιόσια - Ισχυρές επίγειες δυνάμεις
22:49
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνδυνος πυρκαγιάς στην Χαλκιδική: Νέα απαγόρευση κυκλοφορίας την Κυριακή (28/6)
22:42
ΚΟΣΜΟΣ