Στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή
Σε στάση εργασίας θα προχωρήσουν την Παρασκευή οι εργαζόμενοι στο μετρό.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση η Αθήνα θα μείνει χωρίς Μετρό από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 το πρωί και από τις 23:00 το βράδυ έως τη λήξη της λειτουργίας.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά συντήρησης συρμών και εγκαταστάσεων καθώς επίσης και έλλειψη μέσων ατομικής προστασίας.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, καταγγέλλουν την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού με τεράστιες ουρές και αναμονές, τις απάνθρωπες συνθήκες εργασίας για το προσωπικό που έχει απομείνει και αυθαιρεσία της διοίκησης στην διαδικασία εξέλιξης προσωπικού.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: ΕUROKINISSI
Photo 2/5
Πηγή: ΕUROKINISSI
Photo 3/5
Πηγή: ΕUROKINISSI
Photo 4/5
Πηγή: ΕUROKINISSI
Photo 5/5
Πηγή: ΕUROKINISSI
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ