Άφησε το αυτοκίνητό του στις γραμμές του τραμ για να… πάει στο ΑΤΜ
Απίστευτο βίντεο κάνει τον γύρο των social media, όπου ένας οδηγός στη Γλυφάδα άφησε το αυτοκίνητό του με αλάρμ πάνω… στις γραμμές του τραμ!
Απ’ ό,τι φαίνεται ο άντρας ήθελε να πάει στο ΑΤΜ για να κάνει ανάληψη.
Ενώ έχει εγκαταλείψει λοιπόν το όχημα, εμφανίζεται το τραμ και ο μηχανοδηγός αναγκάζεται να σταματήσει και αρχίζει να κορνάρει.
Ο «ευσυνείδητος» οδηγός του ΙΧ, δεν δείχνει να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα, τελειώνει τη δουλειά του στο ΑΤΜ και επιστρέφει.
Μάλιστα, λέει στον οδηγό του τραμ να «μην βιάζεται».
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ