Μηδενική συμμετοχή σε περισσότερα φάρμακα για τους καρκινοπαθείς
Σε εφαρμογή μπαίνει το αμέσως επόμενο διάστημα το νέο διευρυμένο πλαίσιο για τη χορήγηση φαρμάκων σε καρκινοπαθείς με μηδενική συμμετοχή, μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης της ΗΔΙΚΑ.
Πέραν της δωρεάν χορήγησης φαρμάκων σε ογκολογικούς ασθενείς, που χορηγούνται για τη θεραπεία της κύριας νόσου, στο εξής θα χορηγούνται με μηδενική συμμετοχή και φάρμακα που σχετίζονται με τις επιπλοκές της ασθένειας ή με τις παρενέργειες της θεραπευτικής αγωγής (π.χ φάρμακα υποστηρικτικά της χημειοθεραπείας ή ακτινοθεραπείας, αντιεμετικά, αντιθρομβωτικά, αναλγητικά, κορτιζονούχα σκευάσματα, αντιβιοτικά για λοιμώξεις που συνδέονται με τη χημειοθεραπεία κτλ.).
Το υπουργείο Υγείας επισημαίνει ότι με την αλλαγή αυτή προκύπτει μια σημαντική οικονομική ανακούφιση της ευαίσθητης και ιδιαίτερα ευάλωτης ομάδας των ασθενών με ογκολογικά προβλήματα, υλοποιώντας τη βασική πολιτική επιλογή της εγγυημένης και ισότιμης πρόσβασης όλων των πολιτών στα αναγκαία φάρμακα, με σταδιακή μείωση της συμμετοχής τους στο κόστος.
Φλέγεται η Ευρώπη από τον καύσωνα: Ρεκόρ θερμοκρασιών σε Γαλλία και Βρετανία - Σε συναγερμό οι Αρχές
21:45
Μεταγραφική «βόμβα» του Παναθηναϊκού με Φαλ - Τον ανακοίνωσε για 2+1 χρόνια
21:37
Προσφυγικά: Τέλος στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή μετά από 140 μέρες
21:28
Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz
21:20