Μηδενική συμμετοχή σε περισσότερα φάρμακα για τους καρκινοπαθείς
Σε εφαρμογή μπαίνει το αμέσως επόμενο διάστημα το νέο διευρυμένο πλαίσιο για τη χορήγηση φαρμάκων σε καρκινοπαθείς με μηδενική συμμετοχή, μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης της ΗΔΙΚΑ.
Πέραν της δωρεάν χορήγησης φαρμάκων σε ογκολογικούς ασθενείς, που χορηγούνται για τη θεραπεία της κύριας νόσου, στο εξής θα χορηγούνται με μηδενική συμμετοχή και φάρμακα που σχετίζονται με τις επιπλοκές της ασθένειας ή με τις παρενέργειες της θεραπευτικής αγωγής (π.χ φάρμακα υποστηρικτικά της χημειοθεραπείας ή ακτινοθεραπείας, αντιεμετικά, αντιθρομβωτικά, αναλγητικά, κορτιζονούχα σκευάσματα, αντιβιοτικά για λοιμώξεις που συνδέονται με τη χημειοθεραπεία κτλ.).
Το υπουργείο Υγείας επισημαίνει ότι με την αλλαγή αυτή προκύπτει μια σημαντική οικονομική ανακούφιση της ευαίσθητης και ιδιαίτερα ευάλωτης ομάδας των ασθενών με ογκολογικά προβλήματα, υλοποιώντας τη βασική πολιτική επιλογή της εγγυημένης και ισότιμης πρόσβασης όλων των πολιτών στα αναγκαία φάρμακα, με σταδιακή μείωση της συμμετοχής τους στο κόστος.
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30
Στιγμές θρίλερ στο Αττικόν: Ηλικιωμένος προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού
23:17
Γαλλία: Νεκρός 17χρονος ύστερα από ξυλοδαρμό - Απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο σε πέντε άτομα
23:10
Βρέθηκαν σε χρηματοκιβώτιο οι 276.000 ευρώ από τον εκβιασμό του 13χρονου στο Βόλο
22:59