Άγριος καβγάς μεταξύ δημοσιογράφων στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ
Καυγάς μεταξύ δύο δημοσιογράφων της ΕΡΤ σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα, Τετάρτη.
Οι δημοσιογράφοι που εργάζονται στο αθλητικό τμήμα της κρατικής τηλεόρασης διαφώνησαν και στη συνέχεια, σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, πιάστηκαν στα χέρια.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής και είχε ως αποτέλεσμα οι δημοσιογράφοι να υποβάλλουν μήνυση ο ένας στον άλλον.
Λόγος του καυγά φαίνεται πως ήταν οι προσωπικές διαφωνίες.
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/4
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/4
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/4
Πηγή: EUROKINISSI
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΑΣΟΚ: Πολιτικό μνημόσυνο στο Α΄ Νεκροταφείο στη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου
13:11
ΚΟΣΜΟΣ
Η Ευρώπη σε «κλοιό» ακραίου καύσωνα: Υψηλές θερμοκρασίες σε 26 χώρες
13:09
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Ένταση και αποδοκιμασίες κατά την προσαγωγή του 44χρονου δολοφόνου της Σταυρούλας
13:04
ΚΟΣΜΟΣ
Η Τεχεράνη δεν θα επιτρέψει στον ΔΟΑΕ να επιθεωρήσει τις πυρηνικές εγκαταστάσεις
12:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ