Το Blue Star Delos το πρώτο πλοίο που «έδεσε» στον Πειραιά το 2016
To επιβατηγό οχηματαγωγό "Blue Star Delos", που εκτέλεσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Θήρα-Νάξος-Πάρος, ήταν το πρώτο πλοίο που κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά για το 2016.
Σε γιορτινή ατμόσφαιρα, με τα βεγγαλικά να κάνουν τη νύχτα μέρα, το «Delos» κατέπλευσε στο λιμάνι αποβιβάζοντας 219 επιβάτες, 23 ΙΧ αυτοκίνητα, 4 φορτηγά και 2 δίκυκλα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Στον πλοίαρχο του "Delos" και στο πλήρωμά του ευχήθηκαν ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρής Δρίτσας, και ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχος Αθανάσιος Αθανασόπουλος.
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ