Το Blue Star Delos το πρώτο πλοίο που «έδεσε» στον Πειραιά το 2016
To επιβατηγό οχηματαγωγό "Blue Star Delos", που εκτέλεσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Θήρα-Νάξος-Πάρος, ήταν το πρώτο πλοίο που κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά για το 2016.
Σε γιορτινή ατμόσφαιρα, με τα βεγγαλικά να κάνουν τη νύχτα μέρα, το «Delos» κατέπλευσε στο λιμάνι αποβιβάζοντας 219 επιβάτες, 23 ΙΧ αυτοκίνητα, 4 φορτηγά και 2 δίκυκλα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Στον πλοίαρχο του "Delos" και στο πλήρωμά του ευχήθηκαν ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρής Δρίτσας, και ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχος Αθανάσιος Αθανασόπουλος.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ