Οδηγός μπλόκαρε λεωφορεία του ΟΑΣΘ για να... αγοράσει γλυκά
Οδηγός στην πλατεία Αριστοτέλους πάρκαρε παράνομα στο ύψος της Εγνατίας, στο πλακόστρωτο από όπου περνούν λεωφορεία του ΟΑΣΘ, για να αγοράσει... γλυκά.
Αποτέλεσμα ήταν να μπλοκάρει την κυκλοφορία των λεωφορείων δημιουργώντας κομφούζιο, όπως αναφέρει το seleo.gr.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει χρήστης του Facebook στη σελίδα «Θεσσαλονίκη - Τα Καλά, τα Στραβά και τα Ανάποδα», μετά από 20 λεπτά ο οδηγός εμφανίστηκε με κούτες γλυκών και ξεμπόκαρε τον δρόμο.
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
ΚΟΣΜΟΣ
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50
ΚΟΣΜΟΣ