Βανδάλισαν το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου
Στόχος βανδαλιστών αποτέλεσε το βράδυ της Τρίτης το νέο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου που στήθηκε στη συμβολή των λεωφόρων Βασιλίσσης Αμαλίας και Βασιλίσσης Όλγας στο κέντρο της Αθήνας.
Συγκεκριμένα, άγνωστοι έγραψαν συνθήματα στο βάθρο του, μόλις δύο εβδομάδες μετά τα αποκαλυπτήρια του έφιππου ανδριάντα.
Σημειώνεται πως το άγαλμα του Μακεδόνα βασιλιά φρουρείται σχεδόν καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, αφού σε απόσταση μόλις λίγων μέτρων βρίσκεται διαρκώς σταθμευμένο ένα περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ.
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: EUROKINISSI/ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ
Photo 2/4
Πηγή: EUROKINISSI/ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ
Photo 3/4
Πηγή: EUROKINISSI/ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ
Photo 4/4
Πηγή: EUROKINISSI/ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τραυματισμός 8χρονης Αλεξίας: Το όπλο του 55χρονου «έδειξε» η βαλλιστική εξέταση
ΕΛΛΑΔΑ
Βοιωτία: Πού έκρυψε ο 55χρονος το όπλο μετά τον τραυματισμό της Αλεξίας
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος: Βρέθηκε ο 2χρονος Σααμπάν που είχε εξαφανιστεί στην Ομόνοια
ΕΛΛΑΔΑ
«Είδα ένα παιδί πεσμένο, προσπαθούσαν να το επαναφέρουν»: Μαρτυρίες για τη συμπλοκή στην Καλλιθέα
09:35
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: Το επιστημονικό μοντέλο που προβλέπει έως και 10.000 νεκρούς
09:23
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: «Είμαστε στους δρόμους και βοηθάμε ανθρώπους», λέει ο γιος του Μαδούρο
09:21
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Βροχές και καταιγίδες σήμερα το απόγευμα – Οι περιοχές που θα βρεθούν στο επίκεντρο
09:18
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ