Βανδάλισαν το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου
Στόχος βανδαλιστών αποτέλεσε το βράδυ της Τρίτης το νέο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου που στήθηκε στη συμβολή των λεωφόρων Βασιλίσσης Αμαλίας και Βασιλίσσης Όλγας στο κέντρο της Αθήνας.
Συγκεκριμένα, άγνωστοι έγραψαν συνθήματα στο βάθρο του, μόλις δύο εβδομάδες μετά τα αποκαλυπτήρια του έφιππου ανδριάντα.
Σημειώνεται πως το άγαλμα του Μακεδόνα βασιλιά φρουρείται σχεδόν καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, αφού σε απόσταση μόλις λίγων μέτρων βρίσκεται διαρκώς σταθμευμένο ένα περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ.
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: EUROKINISSI/ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ
Photo 2/4
Πηγή: EUROKINISSI/ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ
Photo 3/4
Πηγή: EUROKINISSI/ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ
Photo 4/4
Πηγή: EUROKINISSI/ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τραυματισμός 8χρονης Αλεξίας: Το όπλο του 55χρονου «έδειξε» η βαλλιστική εξέταση
ΕΛΛΑΔΑ
Βοιωτία: Πού έκρυψε ο 55χρονος το όπλο μετά τον τραυματισμό της Αλεξίας
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος: Βρέθηκε ο 2χρονος Σααμπάν που είχε εξαφανιστεί στην Ομόνοια
ΕΛΛΑΔΑ
Τροχαίο στη Βούλα: ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες και προσέκρουσε σε κολόνα της ΔΕΗ
11:24
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
11:21
ΚΟΣΜΟΣ
Μπαράκ και Μισέλ Ομπάμα: «Λειτουργούμε ως αντίβαρο ο ένας για τον άλλον»
11:19
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε 38χρονο που οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ στη Θεσσαλονίκη
11:13
ΠΟΛΙΤΙΚΗ