Βγήκε από την εντατική η 8χρονη Αλεξία
Βγήκε από την εντατική, το μεσημέρι της Δευτέρας η 8χρονη Αλεξία, που τραυματίστηκε από αδέσποτη σφαίρα, στην αυλή του σπιτιού της στη Θήβα, ανήμερα το Πάσχα.
Έπειτα από περίπου ένα μήνα νοσηλείας, η 8χρονη βγήκε από την εντατική, επαναφέροντας τις ελπίδες στους γιατρούς και τους γονείς της.
Όπως μετέδωσε ο Alpha στο κεντρικό του δελτίο, η μικρή Αλεξία κατάφερε να αναπνεύσει χωρίς μηχανική υποστήριξη, γεγονός που οδήγησε τους γιατρούς στην απόφαση να βγει η μικρή από τη ΜΕΘ.
Η οικογένεια της Αλεξίας εξέφρασε τη χαρά της για τη θετική εξέλιξη της υγείας του παιδιού.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: «Σβήνουν» οι ελπίδες για τους αγνοούμενους - Ανεβαίνει ο τραγικός απολογισμός των νεκρών
23:30
CULTURE
Στη Μύκονο για διακοπές η Beth Hart πριν τη συναυλία στον Λυκαβηττό
23:20
ΕΛΛΑΔΑ
Επτά συλλήψεις τις τελευταίες ώρες για την εκδήλωση πυρκαγιών
23:11
ΚΟΣΜΟΣ
Στάχτη 28.000 στρέμματα στο Κολοράντο - Νεκροί στη «μάχη» με τις φωτιές τρεις πυροσβέστες
23:01
ΚΟΣΜΟΣ