Βόλβη: Κρατούσαν φυλακισμένους μετανάστες υπό την απειλή όπλου
Σε εγκαταλελειμμένη αποθήκη, στο χωριό Στίβος του δήμου Βόλβης, έξω από τη Θεσσαλονίκη, 26χρονος Πακιστανός κρατούσε 19 μετανάστες, υπό την απειλή όπλου.
Επρόκειτο για παράτυπους μετανάστες από το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν, οι οποίοι είχαν εισέλθει παράνομα στο ελληνικό έδαφος, λίγα 24ωρα νωρίτερα, με τη βοήθεια κυκλώματος δουλεμπόρων.
Ο 26χρονος κατηγορείται ότι μαζί με συνεργούς του κρατούσαν τους αλλοδαπούς φυλακισμένους μέχρι συγγενείς τους να καταβάλλουν χρήματα για το ταξίδι τους έως τη Θεσσαλονίκη, που ήταν ο τελικός τους προορισμός.
Όπως προκύπτει από τη δικογραφία, τα ποσά που αξίωναν κυμαίνονταν από 2.000 έως 2.200 ευρώ.
Το μεσημέρι της Κυριακής, αστυνομικοί πραγματοποίησαν επιχείρηση στην αποθήκη και απελευθέρωσαν τους μετανάστες, ενώ συνέλαβαν τον νεαρό Πακιστανό και κατάσχεσαν ένα πιστόλι με γεμιστήρα και τέσσερα φυσίγγια.
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
Ο Μητσοτάκης στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας - Δείτε φωτογραφίες
12:12
Πλεύρης: Έγκριση χρηματοδότησης 1,33 εκατ. ευρώ για τον στόλο της Δημοτικής Αστυνομίας Αθηνών
12:11
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03