ΗΣΑΠ: 24ωρη απεργία την Τρίτη
Στην 24ωρη απεργία που έχει προκηρυχθεί για την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου κατά του αναπτυξιακού νομοσχεδίου θα συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ:
«Το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑ.ΣΥ. προχωρεί στις 24 Σεπτεμβρίου σε 24ωρη απεργία στο δίκτυο της Γραμμής 1 (πρώην ΗΣΑΠ), συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση του Εργατικού Κέντρου Αθήνας ενάντια σε κάθε προσπάθεια υπονόμευσης των εργασιακών δικαιωμάτων και της λειτουργίας των συνδικάτων».
ΕΛΛΑΔΑ
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πηγές υπ. Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: Εντός 24 ωρών το ένταλμα στον αρμόδιο εισαγγελέα
12:00
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτές είναι οι απαντήσεις στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
11:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πιέζει ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων
11:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ