Έργα ανάπλασης στην πλατεία των Εξαρχείων
Από νωρίς το πρωί συνεργεία του δήμου Αθηναίων βρίσκονται στα Εξάρχεια και κάνουν έργα ανάπλασης της πλατείας.
Θα μπει πράσινο και θα αντικατασταθούν οι κολώνες φωτισμού, ενώ – να υπενθυμίσουμε – πως πριν από μερικές μέρες και μετά από πρωτοβουλία του δήμου απομακρύνθηκε από την πλατεία Εξαρχείων το κοντέινερ που είχαν τοποθετήσει ομάδες αντιεξουσιαστών.
Τα συνεργεία του δήμου θα παραμείνουν για να εργαστούν στην πλατεία όσο διάστημα χρειαστεί.
Σκοπός είναι η πλατεία να παραδοθεί στους κατοίκους των Εξαρχείων και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως κάθε πλατεία στις γειτονιές της Αθήνας.
Την ίδια ώρα, θα συνεχιστούν οι επιχειρήσεις της Δίωξης Ναρκωτικών ώστε να πάψει να αποτελεί «λαϊκή» αγοροπωλησίας απαγορευμένων ουσιών.
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
Η ανάρτηση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για τις νέες συμφωνίες της ATLANTIC SEE LNG TRADE
14:25
Καραμπόλα στην Κορίνθου - Τριπόλεως: Εμπλέκονται τέσσερα ΙΧ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
14:22
Πάτρα: Δώρα ζωής από 64χρονο σε τέσσερις ανθρώπους - Χάρισε όργανα και ιστούς
14:17