Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
Την μελλοντική αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών από τα κυβερνητικά έδρανα, καταθέτοντας Προεδρικό Διάταγμα για την εξέταση ενός νέου συστήματος καταβολής τους.
«Στόχος είναι να υπάρχει η νομοθετική πρόβλεψη για να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς ρεύματος, που είναι αίτημα και των παρόχων και του ΔΕΔΔΗΕ και των δήμων διαχρονικώς», τόνισε ο Θεόδωρος Λιβάνιος, υπογραμμίζοντας πως το Προεδρικό Διάταγμα έρχεται με την σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των Υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.
Μιλώντας με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο υπουργός εξήγησε πως το σκεπτικό είναι τα δημοτικά τέλη να εκδίδονται όπως ο λογαριασμός του ΕΝΦΙΑ, μία φορά το χρόνο, και η αποπληρωμή τους να γίνεται σε 12 δόσεις.
Στόχος, όπως είπε, είναι να δημιουργηθεί ένας νέος μηχανισμός είσπραξής τους που θα μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή από 1/1/2028.
Τραγωδία στη Ρόδο - Νεκρός εντοπίστηκε 45χρονος στο σπίτι του
13:49
Σχέδιο μεταφοράς των βάσεών τους από τη Μέση Ανατολή ύστερα από τα ιρανικά πλήγματα εξετάζουν οι ΗΠΑ
13:39
Μοντέλο α λα ΕΝΦΙΑ για την είσπραξη των δημοτικών τελών απευθείας από Δήμους: Πληρωμή σε 12 δόσεις
13:38
Βουλή: Ζήτημα αντισυνταγματικότητας σε διάταξη του Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης έθεσε ο Χρυσομάλλης
13:32