Οι ανθοπαραγωγοί έκλεισαν τις Αφίδνες
Το μεσημέρι της Τετάρτης οι ανθοπαραγωγοί που διαμαρτύρονται για το ασφαλιστικό, έκλεισαν και τα δύο ρεύματα στο ύψος των διοδίων στις Αφίδνες στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας.
Τις ώρες που είναι κλειστή η Εθνική Οδός, η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω παράκαμψης στον Άγιο Στέφανο για όσους έρχονται από Αθήνα και κατευθύνονται προς Λαμία ενώ για όσους πάνε προς Αθήνα, μέσω του κόμβου του Καπανδριτίου.
Την Τρίτη οι αγρότες - ανθοπαραγωγοί Αττικής γλαστρικών και δρεπτών Ανθοκομικών προϊόντων, παρέταξαν τα φορτηγά τους στο ίδιο σημείο από τις 12:00 μέχρι τις 14:00.
Διαβάστε επίσης:
Ουρά στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στον Άγιο Στέφανο
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 2/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 3/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 4/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 5/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 6/6
Πηγή: CNN Greece
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
06:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
06:00
ΧΡΗΜΑ
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ