Οι ανθοπαραγωγοί έκλεισαν τις Αφίδνες
Το μεσημέρι της Τετάρτης οι ανθοπαραγωγοί που διαμαρτύρονται για το ασφαλιστικό, έκλεισαν και τα δύο ρεύματα στο ύψος των διοδίων στις Αφίδνες στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας.
Τις ώρες που είναι κλειστή η Εθνική Οδός, η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω παράκαμψης στον Άγιο Στέφανο για όσους έρχονται από Αθήνα και κατευθύνονται προς Λαμία ενώ για όσους πάνε προς Αθήνα, μέσω του κόμβου του Καπανδριτίου.
Την Τρίτη οι αγρότες - ανθοπαραγωγοί Αττικής γλαστρικών και δρεπτών Ανθοκομικών προϊόντων, παρέταξαν τα φορτηγά τους στο ίδιο σημείο από τις 12:00 μέχρι τις 14:00.
Διαβάστε επίσης:
Ουρά στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στον Άγιο Στέφανο
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 2/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 3/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 4/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 5/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 6/6
Πηγή: CNN Greece
ΕΛΛΑΔΑ
«Είδα ένα παιδί πεσμένο, προσπαθούσαν να το επαναφέρουν»: Μαρτυρίες για τη συμπλοκή στην Καλλιθέα
09:35
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: Το επιστημονικό μοντέλο που προβλέπει έως και 10.000 νεκρούς
09:23
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: «Είμαστε στους δρόμους και βοηθάμε ανθρώπους», λέει ο γιος του Μαδούρο
09:21
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Βροχές και καταιγίδες σήμερα το απόγευμα – Οι περιοχές που θα βρεθούν στο επίκεντρο
09:18
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ