Οι ανθοπαραγωγοί έκλεισαν τις Αφίδνες
Το μεσημέρι της Τετάρτης οι ανθοπαραγωγοί που διαμαρτύρονται για το ασφαλιστικό, έκλεισαν και τα δύο ρεύματα στο ύψος των διοδίων στις Αφίδνες στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας.
Τις ώρες που είναι κλειστή η Εθνική Οδός, η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω παράκαμψης στον Άγιο Στέφανο για όσους έρχονται από Αθήνα και κατευθύνονται προς Λαμία ενώ για όσους πάνε προς Αθήνα, μέσω του κόμβου του Καπανδριτίου.
Την Τρίτη οι αγρότες - ανθοπαραγωγοί Αττικής γλαστρικών και δρεπτών Ανθοκομικών προϊόντων, παρέταξαν τα φορτηγά τους στο ίδιο σημείο από τις 12:00 μέχρι τις 14:00.
Διαβάστε επίσης:
Ουρά στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στον Άγιο Στέφανο
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 2/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 3/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 4/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 5/6
Πηγή: CNN Greece
Photo 6/6
Πηγή: CNN Greece
ΚΟΣΜΟΣ
Φωτιά σε εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμων στη Ρωσία μετά από επίθεση της Ουκρανίας
08:14
ΚΟΣΜΟΣ
Πώς επηρεάζει το σώμα μας η ζέστη - Το πείραμα ρεπόρτερ του CNNi σε θερμοθάλαμο
08:10
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της συμπλοκής στην Καλλιθέα - Δράστες και θύματα γνωρίζονταν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Τρεις φορές αρχαιότερος από το ηλιακό μας σύστημα είναι ο διαστρικός κομήτης που μας επισκέφθηκε
07:55
ΚΟΣΜΟΣ