ΕΛΛΑΔΑ

Επτά δημοσιογραφικά projects βλέπουν το φως δημοσιότητας με τη στήριξη του iMedD

Επτά δημοσιογραφικά projects βλέπουν το φως δημοσιότητας με τη στήριξη του iMedD

Επτά δημοσιογραφικά projects, προϊόν σκληρής δουλειάς, δημιουργικότητας και συνεργασίας παρουσιάστηκαν χθες από τις ομάδες που συμμετείχαν στον πρώτο κύκλο του incubator iMedD.

To iMedD που μετρά σχεδόν ένα χρόνο ζωής ιδρύθηκε ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με στόχο την προαγωγή και ενίσχυση της διαφάνειας στη δημοσιογραφία.

Το incubator του iMedD, εγκαινίασε τον πρώτο κύκλο του τον περασμένο Απρίλιο και φιλοξενεί 7 projects τα οποία τρέχουν 19 δημιουργοί και τα οποία έχουν μπει στην τελική φάση της ολοκλήρωσής τους.

Τα projects αυτά είναι τα εξής:

Spirits unseen , της Μυρτώς Παπαδοπούλου που έχει θέμα τους Πομάκους
Summertime, των Λίνα Καπετάνιου, Ελβίρα Κρίθαρη, Janine Λουλούδη και Ηλία Σταθάτου που έχει θέμα τις εργασιακές συνθήκες στον χώρο του τουρισμού στα Βαλκάνια
Islanders, του Γιάννη Κολεσίδη με θέμα τη ζωή στα ακριτικά νησιά,
Workbench, Των Χρήστου Γαβαλά, Κωνσταντίνου Μουρλά, Σωτήρη Μουρλά, Jonathan Stray, Κατερίνας Σωτηράκου, Νίκου Πιτσιλαδή και θανάση Τρομπούκη, οι οποίοι αναπτύσσουν μια πλατφόρμα με εργαλεία για δημοσιογραφία δεδομένων,
Τhe Refuge, των Νατάσσας Μπλάτσιου και Νίκου Πηλού που είναι ένα πολυμεσικό project για τη ζωή των ανθρώπων στα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας
Mediawatch, των Ηλία Δήμου και Δημήτρη Παπαευαγγέλου, οι οποίοι δημιούργησαν μια πλατφόρμα έρευνας και ταξινόμησης πληροφοριών από το διαδίκτυο
και
Σιγή Ιχθύος, του Θόδωρου Χονδρόγιαννου ο οποίος κάνει ένα ντοκιμαντέρ για την υπεραλίευση στη Μεσόγειο
Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι συμμετέχοντες έχουν πρόσβαση σε στρατηγική καθοδήγηση και ευκαιρίες δικτύωσης με εγνωσμένου κύρους επαγγελματίες του χώρου, από την Ελλάδα και διεθνώς, δυνατότητα συμμετοχής σε workshops και εκδηλώσεις που διοργανώνονται από το iMEdD, πλήρως εξοπλισμένο χώρο εργασίας και όλο τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και υπηρεσίες για να γίνουν οι ιδέες τους πραγματικότητα.
Η διαδικασία αιτήσεων και επιλογής για το δεύτερο κύκλο έχει ήδη ολοκληρωθεί με 10 φιλόδοξα projects, τα οποία παρουσιάστηκαν συνοπτικά και βρίσκονται στο αρχικό στάδιο της προετοιμασίας τους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ