Εξιτήριο πήρε ο Ανδρέας Μικρούτσικος
Εξιτήριο πήρε ο Ανδρέας Μικρούτσικος από το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ιπποκράτειο».
Ο γνωστός παρουσιαστής βγήκε από το νοσοκομείο την Τετάρτη (15/01/2020), καθώς υγεία του, το τελευταίο διάστημα έβαινε συνεχώς βελτιούμενη.
Ήδη είχε εξέλθει από τη Μονάδα Εμφραγμάτων και η νοσηλεία του συνεχιζόταν τις τελευταίες ημέρες σε απλό θάλαμο.
Ο Ανδρέας Μικρούτσικος νοσηλεύτηκε συνολικά 11 ημέρες. Είχε μεταφερθεί εσπευσμένα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Ιπποκρατείου, το Σάββατο (04/01/2020) με πνευμονικό οίδημα. Νοσηλεύτηκε αρχικά στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Η κατάστασή του αντιμετωπίστηκε με φαρμακευτική αγωγή.
ΚΟΣΜΟΣ
Παρά την αναστολή εκκένωσης στον Περσικό Κόλπο, 115 πλοία πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ
22:17
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ