Αντικαπνιστικός νόμος: Στο ΣτΕ προσέφυγαν οι καταστηματάρχες
Το Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης, κατέθεσε αίτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των συναρμόδιων υπουργείων και του Ελληνικού Δημοσίου, ζητώντας την ακύρωση της απόφασης, σύμφωνα με την οποία απαγορεύτηκε η χρήση καπνού, χωρίς να προβλέπεται η δυνατότητα εξαίρεσης οποιουδήποτε καταστήματος.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΚΕΔΙ, «το Σωματείο έχει ως σκοπό την προάσπιση των εν γένει συμφερόντων των ιδιοκτητών επιχειρήσεων εστίασης».
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, οι λόγοι για τους οποίους γίνεται η αίτηση ακύρωσης, έχουν να κάνουν σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, με παράβαση του δικαιώματος ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και της εν γένει επαγγελματικής ελευθερίας, με παράβαση της αρχής της αναλογικότητας σχετικά με τα προστατευόμενα δικαιώματα καθώς και με παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας σχετικά με το ύψος των επιβληθέντων προστίμων.
Σε ύφεση και χωρίς ενεργό μέτωπο η φωτιά στο Σπαθάρι Ευβοίας
17:52
Φρουροί της Επανάστασης: Πλήγματα σε αμερικανικούς στόχους σε αντίποινα για τις επιθέσεις στο Ορμούζ
17:44
Βοιωτία: Σε ύφεση η φωτιά στον Άγιο Βασίλειο - Χωρίς ενεργό μέτωπο στην Πέτρα
17:34
Ισχυρός σεισμός 6,2 Ρίχτερ στο Αφγανιστάν - Αισθητός μέχρι την Ινδία
17:24