Λήξη συναγερμού στη Θεσσαλονίκη για τον κοροναϊό - Αρνητικό το δείγμα του 60χρονου ασθενή
Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη, όταν στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ εισήχθη εσπευσμένα ασθενής με συμπτώματα παρόμοια του κοροναϊού.
Σύμφωνα με τον διοικητή του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, Παναγιώτη Παντελιάδη, πρόκειται για άνδρα μέσης ηλικίας από την Κίνα.
Ο άνδρας εισήχθη το μεσημέρι της Πέμπτης στο νοσοκομείο και αμέσως κινήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 60χρονος που είχε μπει σε καραντίνα στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης, δεν έχει προσβληθεί από τον κοροναϊό, καθώς τα δείγματα από τις ιατρικές εξετάσεις του βγήκαν αρνητικά από το Ινστιτούτο Παστέρ.
Αυτό, ήταν το πρώτο ύποπτο κρούσμα κοροναϊού που ελέγχεται στη Θεσσαλονίκη.
ΚΟΣΜΟΣ
Χεζμπολάχ: Η συμφωνία της κυβέρνησης με το Ισραήλ μπορεί να οδηγήσει σε εμφύλιο πόλεμο
22:21
ΚΟΣΜΟΣ
Παρά την αναστολή εκκένωσης στον Περσικό Κόλπο, 115 πλοία πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ
22:17
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ