Νεκρός ο άντρας που έπεσε στις ράγες στον σταθμό «Άγιος Ιωάννης»
Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε σύμφωνα με το ΕΚΑΒ, ο άνδρας που έπεσε στις ράγες στο σταθμό του μετρό του Αγίου Ιωάννη το απόγευμα του Σαββάτου.
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως δυνάμεις της Αστυνομίας. Στην επιχείρηση για την ανάσυρση του άνδρα, ηλικίας περίπου 30 ετών, συμμετείχαν εννέα πυροσβέστες με τρία οχήματα.
Ο άνδρας διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο "Ευαγγελισμός".
Άγνωστο παραμένει μέχρι στιγμής αν πρόκειται για ατύχημα ή αυτοκτονία.
Τα δρομολόγια πλέον διεξάγονται κανονικά.
Η ανακοίνωση της πυροσβεστικής έχει ως εξής:
PHOTO 1 / 5
ΧΡΗΜΑ
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ