Έκρηξη σε ΑΤΜ στη Θεσσαλονίκη τα ξημερώματα
Έκρηξη σε μηχάνημα αυτόματης ανάληψης (ΑΤΜ) σημειώθηκε τα ξημερώματα στη Θεσσαλονίκη. Είναι η τέταρτη από την περασμένη εβδομάδα.
Αυτή τη φορά, άγνωστοι «χτυπήσαν» σε ΑΤΜ το οποίο βρίσκεται στην πρόσοψη του ΚΑΠΗ, στην πλατεία της δημοτικής κοινότητας Φιλύρου.
Οι δράστες φαίνεται να ανατίναξαν το μηχάνημα «στόχο», προκαλώντας ζημιές σ' αυτό, και στη συνέχεια «τρύπωσαν» στο ΚΑΠΗ σπάζοντας την τζαμαρία του.
Από την Αστυνομία δεν έχει γίνει γνωστό εάν αφαιρέθηκαν χρήματα από τις κασετίνες του ΑΤΜ.
Οι Αρχές ερευνούν το περιστατικό που συνέβη γύρω στις 3.30 τα ξημερώματα, εξετάζοντας εάν πρόκειται για τους ίδιους δράστες που «χτύπησαν» τις προηγούμενες μέρες, με πανομοιότυπο τρόπο, σε Κωνσταντινοπολίτικα, Νεάπολη και Ευκαρπία.
Εργαζόμενη ξενοδοχείου στη Λευκάδα εντοπίστηκε νεκρή δίπλα σε πισίνα
15:14
Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος που σκότωσε την 45χρονη - «Κάθαρμα» φώναζαν έξω από τα δικαστήρια
15:11
Φιλιππίνες: Σεισμός 6,4 βαθμών στο νησί Μιντανάο
15:10
Το Ιράν επιμένει στο δικαίωμά του να ελέγχει τη ναυσιπλοΐα στα Στενά του Ορμούζ
15:01