Κορωνοϊός: Ηλεκτρονικά οι αιτήσεις για πρόσληψη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Λόγω των ειδικών συνθηκών οι οποίες έχουν διαμορφωθεί λόγω του νέου κορωνοϊού, το υπουργείο Παιδείας δίνει τη δυνατότητα για ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων υποψηφίων για πρόσληψη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ειδικότερα μέχρι και τις 20 Μαρτίου 2020, οι υποψηφίοι των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020, για πρόσληψη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αντίστοιχα, μπορούν να υποβάλουν και ηλεκτρονικά την ειδική αίτηση κατάθεσης δικαιολογητικών, επισυνάπτοντας τα δικαιολογητικά τους, με όποια ηλεκτρονική διαδικασία κρίνεται πρόσφορη, λόγω της κατάστασης που επιβάλλει την ευελιξία ως προς τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων από τους υποψηφίους.
Για τον τρόπο ηλεκτρονικής κατάθεσης αναλυτικές οδηγίες θα παρέχονται από τις κατά τόπους των κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μέσω σχετικών ανακοινώσεων στην ιστοσελίδα τους.
Στο ίδιο πλαίσιο και μετά από αίτημα του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου, ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, απέστειλε εγκύκλιο στην οποία αναφέρονται τα εξής:
«Λόγω των παρουσών ειδικών συνθηκών, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο φαρμακοποιός αδυνατεί να εξυπηρετήσει τους πολίτες εντός του φαρμακείου, παρέχεται η δυνατότητα της εξυπηρέτησης από την ειδική θυρίδα ασφαλείας εξυπηρέτησης του κοινού».
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52