Κορωνοϊός: Γυναίκα θετική στον κορωνοϊό γέννησε στο Αττικό Νοσοκομείο
Γεννήθηκε το πρώτο παιδί από μητέρα θετική στον κορωνοϊόστην Ελλάδα.
Ειδικότερα, η 24χρονη που γέννησε ένα αγοράκι το απόγευμα της Τετάρτης στο Αττικό Νοσοκομείο, βρίσκεται σε απομόνωση.
Η γυναίκα είχε κάνει το τεστ στο Θριάσιο Νοσοκομείο και είχε επιστρέψει σπίτι της. Όταν βγήκε θετικό το αποτέλεσμα, της είπαν να μεταβεί στο Αττικό, το οποίο ήταν προετοιμασμένο για τέτοια περίπτωση.
Στο μαιευτήριο του νοσοκομείού είχε ετοιμαστεί ειδικός χώρος, ενώ όλοι όσοι βρισκόντουσαν μέσα την ώρα της καισαρικής, φορούσαν στολές υψηλής προστασίας.
Σύμφωνα με τους γιατρούς, ο ιός δεν μεταδόθηκε από τη γυναίκα στο έμβρυο.
ΕΛΛΑΔΑ
Λουτράκι: Σκαλωσιά υποχώρησε και κατέρρευσε σε σταθμευμένο αυτοκίνητο
22:38
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη αξιωματικός για άσκηση βίας σε κρατούμενο σε αστυνομικό τμήμα - Διατάχθηκε ΕΔΕ
22:26
ΚΟΣΜΟΣ
«Καλύπτει τα δικά του εγκλήματα»: Η αντίδραση της Τουρκίας στο Ισραήλ για τη Γενοκτονία των Αρμενίων
22:15
ΧΡΗΜΑ
Το πετρέλαιο ανεβάζει και ρίχνει τις τιμές των καυσίμων - Πότε θα φανεί η διαφορά στην αντλία
22:07
ΕΛΛΑΔΑ