Κορωνοϊός: Γυναίκα θετική στον κορωνοϊό γέννησε στο Αττικό Νοσοκομείο
Γεννήθηκε το πρώτο παιδί από μητέρα θετική στον κορωνοϊόστην Ελλάδα.
Ειδικότερα, η 24χρονη που γέννησε ένα αγοράκι το απόγευμα της Τετάρτης στο Αττικό Νοσοκομείο, βρίσκεται σε απομόνωση.
Η γυναίκα είχε κάνει το τεστ στο Θριάσιο Νοσοκομείο και είχε επιστρέψει σπίτι της. Όταν βγήκε θετικό το αποτέλεσμα, της είπαν να μεταβεί στο Αττικό, το οποίο ήταν προετοιμασμένο για τέτοια περίπτωση.
Στο μαιευτήριο του νοσοκομείού είχε ετοιμαστεί ειδικός χώρος, ενώ όλοι όσοι βρισκόντουσαν μέσα την ώρα της καισαρικής, φορούσαν στολές υψηλής προστασίας.
Σύμφωνα με τους γιατρούς, ο ιός δεν μεταδόθηκε από τη γυναίκα στο έμβρυο.
ΚΟΣΜΟΣ
Συνελήφθη 65χρονος για ασελγείς πράξεις σε βάρος 12χρονου παιδιού στη Λαμία
21:00
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή φώκια εντοπίστηκε ανοιχτά από το Ακρογιάλι Μεσσηνίας
20:48
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Νεκροί η σύζυγος και τα παιδιά του πρώην ποδοσφαιριστή του Ατρόμητου, Λούκας Τρέχο
20:37
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Η δραματική στιγμή που η ηλικιωμένη πηδάει από το μπαλκόνι για να σωθεί
20:26
ΕΛΛΑΔΑ