Κόσμος βγήκε στα μπαλκόνια και χειροκρότησε γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό
Για ακόμη μια φορά κόσμος βγήκε στις 21:00 στα μπαλκόνια του και χειροκρότησε τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας που μάχονται καθημερινά με τον κορωνοϊό, μετά από διαδικτυακό κάλεσμα.
Δείτε βίντεο από το Γαλάτσι και τα Ιλίσια:
Η κίνηση αυτή επαναλήφθηκε την Κυριακή, 15 Μαρτίου, με πλήθος κόσμου να συμμετέχει.
Κάλεσμα είχε στείλει και η σύζυγος του πρωθυπουργού, Μαρέβα Μητσοτάκη με ανάρτησή της στο Twitter το οποίο συνόδευε από το hashtag «Μένουμε Σπίτι»:
«Την Κυριακή 22/3 στις 21:00 βγαίνουμε πάλι στο μπαλκόνι μας να χειροκροτήσουμε δυνατά, για να εμψυχώσουμε τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας μας, για τον αγώνα που δίνουν και θα συνεχίσουν να δίνουν τις επόμενες μέρες! Το έχουν ανάγκη».
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17