Κορωνοϊός: Παραβίασε την καραντίνα - Τον κατέδωσε η μητέρα του
Στην Αθήνα εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς και συνελήφθη ένας άνδρας, ο οποίος παραβίασε την καραντίνα, στην οποία είχε τεθεί αφού επέστρεψε από το εξωτερικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, τις Αρχές ενημέρωσε η ίδια του η μητέρα, καθώς τον είδε να φεύγει από το σπίτι.
Ο άνδρας είχε επιστρέψει από την Ισπανία πριν από μερικές ημέρες, οδικώς, και μόλις έφτασε στην Ελλάδα τέθηκε σε καραντίνα -όπως συμβαίνει με όλους όσους επιστρέφουν από περιοχές με κρούσματα από τον ιό.
Χθες, βγήκε από το σπίτι του και ήρθε στην Αθήνα για να διαμείνει σε ξενοδοχείο, όπως είπε, γιατί είχε διαπληκτιστεί με τους δικούς του.
Οι αστυνομικοί τον έψαξαν, τον εντόπισαν στην Ομόνοια και τον συνέλαβαν, ενώ του επέβαλαν και το διοικητικό πρόστιμο των 5.000 ευρώ.
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59