Εντοπίστηκε οβίδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στο κέντρο της Αθήνας
Συναγερμός σήμανε στην αστυνομία το πρωί της Τρίτης, μετά τον εντοπισμό οβίδας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στη συμβολή των οδών Ερμού και Νίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η οβίδα εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια εργασιών της ΕΥΔΑΠ και αμέσως κλήθηκαν οι αρμόδιες Αρχές.
Η περιοχή έχει εκκενωθεί ενώ στο σημείο έσπευσαν κλιμάκιο του στρατού και ομάδα των ΤΕΕΜ για να παραλάβουν την οβίδα.
Με εντολή της ΕΛΑΣ έκλεισαν οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο λόγω του εντοπισμού οβίδας στη συμβολή των οδών Ερμού και Νίκης.
Οι συρμοί δεν διέρχονται από τους δύο σταθμούς.

ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:31
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια - Αναφορές για εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
12:08
CULTURE
Τόλης Παπαδημητρίου: «Η σάτιρα δεν είναι χλευασμός, είναι ένας τρόπος να πεις την αλήθεια»
12:00
ΚΟΣΜΟΣ