Εντοπίστηκε οβίδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στο κέντρο της Αθήνας
Συναγερμός σήμανε στην αστυνομία το πρωί της Τρίτης, μετά τον εντοπισμό οβίδας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στη συμβολή των οδών Ερμού και Νίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η οβίδα εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια εργασιών της ΕΥΔΑΠ και αμέσως κλήθηκαν οι αρμόδιες Αρχές.
Η περιοχή έχει εκκενωθεί ενώ στο σημείο έσπευσαν κλιμάκιο του στρατού και ομάδα των ΤΕΕΜ για να παραλάβουν την οβίδα.
Με εντολή της ΕΛΑΣ έκλεισαν οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο λόγω του εντοπισμού οβίδας στη συμβολή των οδών Ερμού και Νίκης.
Οι συρμοί δεν διέρχονται από τους δύο σταθμούς.

ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχια πλάνα από το ελικόπτερο που έπεσε στη λίμνη Αώου: Σε εξέλιξη η επιχείρηση ανέλκυσης
14:32
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
14:20
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραήλ: Νεκρός Ισραηλινός στρατιώτης σε συγκρούσεις στο νότιο Λίβανο
14:14
CULTURE
Πώς ο απατεώνας πατέρας του Τζον Λε Καρέ επηρέασε τα κατασκοπευτικά του μυθιστορήματα
14:03
ΚΟΣΜΟΣ