Κορωνοϊός: Επαναπατρίστηκαν 74 Έλληνες από Αυστρία
Σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, οδηγήθηκαν τα ξημερώματα της Πέμπτης οι 74 Έλληνες που επαναπατρίστηκαν από την Αυστρία λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, ούτως ώστε να υποβληθούν σε εξετάσεις για το εάν είναι θετικοί στον κορωνοϊό.
H πλειονότητα των επαναπατρισθέντων, είναι εποχικοί εργαζόμενοι στους κλάδους της γαστρονομίας και του τουρισμού στα αυστριακά ομόσπονδα κρατίδια του Τιρόλου και Φόραλμπεργκ, οι οποίοι βρίσκονταν εκεί αποκλεισμένοι, μετά τα μέτρα καραντίνας που έχουν επιβληθεί στα δύο κρατίδια από τις εκεί ομόσπονδες Αρχές εδώ και σχεδόν δύο εβδομάδες.
Ανάμεσά τους υπάρχουν, όμως, και Έλληνες που βρίσκονταν στην Τσεχία, όπως δήλωσαν στην κάμερα του ΟΡΕΝ.
Οι 74 Έλληνες μεταφέρθηκαν με ειδική πτήση της Aegean σε συνεργασία με τις αρμόδιες ελληνικές και αυστριακές Αρχές.
Bank of America: Τρεις αυξήσεις επιτοκίων από τη Fed έως το τέλος του 2026 - Οι νέες προβλέψεις
14:10
Μαρινάκης για Τσίπρα: Ήταν ο πρωθυπουργός που ήρε την προστασία της πρώτης κατοικίας
14:10
Πανελλήνιες 2026: Οι επιδόσεις των υποψηφίων - Πόσοι έγραψαν κάτω από τη βάση
14:04
Φωτιά σε δασική έκταση στα Γρεβενά - Επιχειρεί και ένα ελικόπτερο
13:44