Κορωνοϊός: Επαναπατρίστηκαν 74 Έλληνες από Αυστρία
Σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, οδηγήθηκαν τα ξημερώματα της Πέμπτης οι 74 Έλληνες που επαναπατρίστηκαν από την Αυστρία λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, ούτως ώστε να υποβληθούν σε εξετάσεις για το εάν είναι θετικοί στον κορωνοϊό.
H πλειονότητα των επαναπατρισθέντων, είναι εποχικοί εργαζόμενοι στους κλάδους της γαστρονομίας και του τουρισμού στα αυστριακά ομόσπονδα κρατίδια του Τιρόλου και Φόραλμπεργκ, οι οποίοι βρίσκονταν εκεί αποκλεισμένοι, μετά τα μέτρα καραντίνας που έχουν επιβληθεί στα δύο κρατίδια από τις εκεί ομόσπονδες Αρχές εδώ και σχεδόν δύο εβδομάδες.
Ανάμεσά τους υπάρχουν, όμως, και Έλληνες που βρίσκονταν στην Τσεχία, όπως δήλωσαν στην κάμερα του ΟΡΕΝ.
Οι 74 Έλληνες μεταφέρθηκαν με ειδική πτήση της Aegean σε συνεργασία με τις αρμόδιες ελληνικές και αυστριακές Αρχές.
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
Βενεζουέλα: «Νόμιζα ότι θα πεθάνω - Ήταν σαν ταινία» - Συγκλονιστικές μαρτυρίες για το διπλό σεισμό
15:42
Μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο - Άμεση κινητοποίηση της πυροσβεστικής
15:41
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:31