Κορωνοϊός - Τις ανάγκες των ηλικιωμένων του Γηροκομείου Αθηνών, ανέλαβε ο Δήμος Αθηναίων
Την προετοιμασία των γευμάτων και την κάλυψη άλλων αναγκών των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας που φιλοξενούνται στο Γηροκομείο Αθηνών, ανέλαβε από την Παρασκευή ο Δήμος Αθηναίων, κατόπιν σχετικής πρωτοβουλίας του δημάρχου, Κώστα Μπακογιάννη.
Όπως δήλωσε ο κ. Μπακογιάννης, «πέρα από κάθε διοικητική ευθύνη, πέρα από κάθε αρμοδιότητα, αυτές τις ώρες, έχει ιδιαίτερη σημασία να προστατευθούν όλοι οι συνάνθρωποι μας που έχουν ανάγκη, σε όποια γωνιά της πόλης, σε κάθε σημείο όπου ζουν».
Σημειώνεται πως, με πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων, πραγματοποιήθηκαν σήμερα διαγνωστικά τεστ για τον κορωνοϊό, στους 124 ηλικιωμένους που φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις του Γηροκομείου.
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
ΚΟΣΜΟΣ