Κορωνοϊός: Θετικός στον ιό αστυνομικός στο Χαλάνδρι - Σε καραντίνα 17 συνάδελφοί του
Αστυνομικός ο οποίος είχε σταλεί για να ενισχύσει το Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό.
Ο αστυνομικός εμφάνισε συμπτώματα, εισήχθη στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου και του έγινε το απαραίτητο τεστ.
Το πρώτο δείγμα που ελήφθη ήταν αρνητικό, ενώ το δεύτερο έδειξε ότι ήταν θετικός στον ιό.
Ακολούθησε διαδικασία ιχνηλάτησης των επαφών του και τέθηκαν σε καραντίνα ακόμη 17 αστυνομικοί.
Κανένας εξ αυτών δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό σύμπτωμα.
Στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου, αλλά και την Αστυνομική Διεύθυνση, έχει γίνει απολύμανση και λειτουργούν κανονικά.
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
ΚΟΣΜΟΣ
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
ΕΛΛΑΔΑ
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
ΚΟΣΜΟΣ