Κορωνοϊός στην Ελλάδα: Γεννήθηκε και τρίτο μωρό από μητέρα θετική στον ιό
Μια 35χρονη γυναίκα που έχει διαγνωστεί θετική στον κορωνoϊό, γέννησε σήμερα στο νοσοκομείο «Αττικόν».
Πρόκειται για το τρίτο νεογέννητο στη χώρα μας, του οποίου η μητέρα είναι θετική στον ιό.
Βάσει πρωτοκόλλου, η μητέρα, που μεταφέρθηκε σε θάλαμο βραχείας νοσηλείας με αρνητική πίεση, θα παραμείνει σε καραντίνα υπό παρακολούθηση, όπως και το ίδιο το μωρό που μεταφέρθηκε στη μονάδα προώρων νεογνών.
Υπενθυμίζεται ότι στις 18 Μαρτίου, είχε γεννηθεί το πρώτο μωρό από θετική στον κορωνοϊό μητέρα και στις 23 Μαρτίου γεννήθηκε το δεύτερο παιδί από μητέρα με κορωνοϊό.
ΚΟΣΜΟΣ
Σχέδιο μεταφοράς των βάσεών τους από τη Μέση Ανατολή ύστερα από τα ιρανικά πλήγματα εξετάζουν οι ΗΠΑ
13:39
ΧΡΗΜΑ
Μοντέλο α λα ΕΝΦΙΑ για την είσπραξη των δημοτικών τελών απευθείας από Δήμους: Πληρωμή σε 12 δόσεις
13:38
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βουλή: Ζήτημα αντισυνταγματικότητας σε διάταξη του Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης έθεσε ο Χρυσομάλλης
13:32
ΕΛΛΑΔΑ
Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια στην Αττική
13:14
ΕΛΛΑΔΑ