ΕΛΛΑΔΑ

ΕΟΠΥΥ: Ηλεκτρονικά ο αριθμός εξυπηρέτησης και ο χρόνος αναμονής στα φαρμακεία για τους ασφαλισμένους

ΕΟΠΥΥ: Ηλεκτρονικά ο αριθμός εξυπηρέτησης και ο χρόνος αναμονής στα φαρμακεία για τους ασφαλισμένους
ΙΝΤΙΜΕ

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού έγινε αφορμή για την επίσπευση τεχνολογικών παρεμβάσεων και νέων ψηφιακών υπηρεσιών, με στόχο την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ.

Στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ το τελευταίο διάστημα έχουν εφαρμοστεί σημαντικές αλλαγές. Τώρα, ολοκληρώνεται το έργο που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να προμηθεύονται αριθμό προτεραιότητας στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ με χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ή του κινητού τηλεφώνου τους. Έτσι θα γνωρίζουν το μέσο χρόνο αναμονής πριν φτάσουν στο φαρμακείο. Το έργο θα ξεκινήσει σύντομα στα 12 μεγαλύτερα φαρμακεία του Οργανισμού σε όλη την Ελλάδα περιορίζοντας ουσιαστικά τις αναμονές.

«Όλες οι τεχνολογικές παρεμβάσεις στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ γίνονται με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων που παραλαμβάνουν τα Φάρμακα Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) από τα φαρμακεία του Οργανισμού» δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, Βασίλης Πλαγιανάκος.

«Η νέα υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παίρνει νούμερο εξυπηρέτησης ηλεκτρονικά και να βλέπει την ώρα αναμονής, ώστε να έρχεται στο φαρμακείο λίγο πριν να εξυπηρετηθεί, θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους αναμονής. Μαζί με την επέκταση των ραντεβού και σε άλλα φαρμακεία, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων θα γίνεται πλέον χωρίς καθυστερήσεις. Παράλληλα οι παρεμβάσεις σε πολλά φαρμακεία θα αλλάξουν το επίπεδο εξυπηρέτησης για όσους προσέρχονται σε αυτά. Τέλος, ο ΕΟΠΥΥ σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσει να διαθέτει τα ΦΥΚ από τα φαρμακεία του, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, όπως γίνεται μέχρι σήμερα».

Πολλά από τα μέτρα που εφαρμόστηκαν (όπως το σύστημα των ραντεβού για την παραλαβή ΦΥΚ από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, η διάθεση ΦΥΚ από τα ιδιωτικά φαρμακεία, η άυλη συνταγογράφηση κ.α.) έχουν ήδη μεγάλη αποδοχή από τους ασφαλισμένους και θα συνεχιστούν και μετά τη λήξη των περιορισμών που επιβάλλει η πανδημία. Μάλιστα, για κάποια από αυτά αναμένεται και η επέκτασή τους, ενώ σύντομα θα τεθούν σε εφαρμογή νέες παρεμβάσεις με στόχο να βελτιώσουν σε πιο μόνιμη βάση την καθημερινότητα των ασφαλισμένων, σημειώνει η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ.

Την ίδια στιγμή προωθούνται σημαντικές αλλαγές για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση του παλαιού φαρμακείου που λειτουργούσε στην περιοχή του Γκύζη, σε νέο ιδιόκτητο κτίριο στη λεωφόρο Αλεξάνδρας με εύκολη πρόσβαση στους πολίτες, καθώς βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο σταθμό του μετρό. Το νέο φαρμακείο έχει ξεκινήσει την λειτουργία του η οποία έχει πολύ θετικά αποτελέσματα και έτσι ο Οργανισμός προχωρά άμεσα στην λειτουργία και δεύτερου φαρμακείου στο ίδιο κτίριο, που θα εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους κυρίως από το Φαρμακείο στην λεωφόρο Αλεξάνδρας 119 το οποίο έκλεισε, μετά την απόφαση για 24ωρη λειτουργία του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρας ως κέντρου υποδοχής και εξυπηρέτησης περιστατικών COVID 19. Παράλληλα έχουν προγραμματιστεί έργα και επεκτάσεις και σε άλλα φαρμακεία. Ετοιμάζονται νέες αίθουσες αναμονής με κλιματισμό και αριθμούς προτεραιότητας στην Ομόνοια. Επίσης, έχει προγραμματιστεί επέκταση του φαρμακείου στην Καλλιθέα, ενώ έχει γίνει διαγωνισμός για νέο κτήριο που θα στεγάσει το φαρμακείο της Τούμπας στη Θεσσαλονίκη.

Αυτές είναι ορισμένες παρεμβάσεις που μαζί με την επέκταση της δυνατότητας ραντεβού σε περισσότερα φαρμακεία θα αναβαθμίσουν σημαντικά την εξυπηρέτηση των πολιτών.

«Όλες οι τεχνολογικές παρεμβάσεις στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ γίνονται με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων που παραλαμβάνουν τα ΦΥΚ από τα φαρμακεία του Οργανισμού», δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ Βασίλης Πλαγιανάκος.

Προσέθεσε ότι «η νέα υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παίρνει νούμερο εξυπηρέτησης ηλεκτρονικά και να βλέπει την ώρα αναμονής ώστε να έρχεται στο φαρμακείο λίγο πριν να εξυπηρετηθεί θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους αναμονής. Μαζί με την επέκταση των ραντεβού και σε άλλα φαρμακεία η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων θα γίνεται πλέον χωρίς καθυστερήσεις. Παράλληλα οι παρεμβάσεις σε πολλά φαρμακεία θα αλλάξουν το επίπεδο εξυπηρέτησης για όσους προσέρχονται σε αυτά. Τέλος ο ΕΟΠΥΥ σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσει να διαθέτει τα ΦΥΚ από τα φαρμακεία του, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, όπως γίνεται μέχρι σήμερα».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ