Ιδιοκτήτες καταστημάτων σε Κολωνάκι και Ομόνοια έβγαλαν τραπεζάκια και σέρβιραν ποτά
Δύο ιδιοκτήτες καταστημάτων σε Κολωνάκι και Ομόνοια οδηγούν στο αυτόφωρο την Παρασκευή οι Αρχές, καθώς είχαν βγάλει τραπεζοκαθίσματα και σέρβιραν ποτά.
Το πρώτο κατάστημα, πολύ γνωστό καφέ μπαρ στο Κολωνάκι, όπου οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι είχαν βγάλει δύο σταντ και σκαμπό στην είσοδο του καταστήματος όπου βρίσκονταν τρεις πελάτες και είχαν σερβιριστεί και ποτά.
Το δεύτερο κατάστημα, στην Ομόνοια, εκτός από τα τραπεζοκαθίσματα είχε βάλει δυνατά και τη μουσική με τους πελάτες να έχουν σερβιριστεί το ποτό τους.
Και οι δύο συλληφθέντες οδηγούνται στη Δικαιοσύνη.
ΚΟΣΜΟΣ
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
ΚΟΣΜΟΣ
Πλοίο χτυπήθηκε από βλήμα ανοικτά του Ομάν - Αγνωστη η προέλευσή του
18:33
ΣΠΟΡ