Κορωνοϊός - Χαρδαλιάς: Ήταν λάθος η συνάθροιση στην Ομόνοια
Σε ερώτηση για το συνωστισμό που παρατηρήθηκε την Πέμπτη στην πλατεία Ομονοίας την ώρα που παραδόθηκε στους πολίτες το νέο σιντριβάνι, απάντησε κατά την ενημέρωση στο υπουργείο Υγείας ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς.
Ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε πως «οι κανόνες είναι ίδιοι για όλους, οι οδηγίες αφορούν σε όλες τις πλατείες και ο ιός κερδίζει έδαφος από το συνωστισμό».
Συνεχίζοντας υποστήριξε πως, «προφανώς ήταν λάθος η συγκέντρωση και παραπέμπω στη δήλωση του Δημάρχου, ο οποίος με παρρησία αναγνώρισε το λάθος του».
Σημειώνεται πως τη δική του απάντηση σχετικά με τις εικόνες συνωστισμού στην Ομόνοια το βράδυ της Πέμπτης που έκαναν τον γύρο του διαδικτύου και προκάλεσαν μέχρι και πολιτικές αντιδράσεις, έδωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
Ο δήμαρχος Αθηναίων με βίντεο που ανήρτησε στο Facebook τόνιζε λακωνικά πως «κάναμε λάθος» εξηγώντας παράλληλα πως στον χώρο υπήρχε η δημοτική αστυνομία να κάνει συστάσεις για την τήρηση των κανόνων προστασίας.
Ωστόσο όπως σημείωσε το λάθος που έγινε ήταν ότι δεν προβλέφθηκε ότι οι Αθηναίοι θα μαζευτούν στην πλατεία να δουν το νέο συντριβάνι.
Δεμένα τα πλοία στις 3 Ιουλίου στη Ραφήνα: 24ωρη απεργία των ναυτικών των επιβατηγών πλοίων
07:29
Το θέμα της ακρίβειας περνάει το «κατώφλι» του Μαξίμου - Η Δευτέρα των αποφάσεων
07:29
Ουκρανία: Τουλάχιστον δύο τραυματίες από ρωσική επίθεση στο Κίεβο
07:19
Θανατηφόρο τροχαίο με έναν νεκρό στη Βαρυμπόμπη: Το ΙΧ καρφώθηκε σε τοιχίο και τυλίχθηκε στις φλόγες
07:09