Ξεκινά η κατεδάφιση κτηρίων εντός του Ελληνικού
Εκδόθηκε από το Αυτοτελές Γραφείο Ελληνικού της Γενικής Γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας, η προβλεπόμενη διαπιστωτική πράξη, για την έναρξη των εργασιών κατεδάφισης κτηρίων, που βρίσκονται εντός του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά.
Η διαπιστωτική πράξη εκδόθηκε εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων έναρξης των εργασιών και σε πλήρη ευθυγράμμιση με τους στόχους της μεγάλης αυτής στρατηγικής επένδυσης.
Έτσι, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου αποδεικνύεται έμπρακτα η σταθερή προσήλωση και η δέσμευση του υπουργείου Οικονομικών στον εθνικό στόχο της επανεκκίνησης της οικονομίας.
ΕΛΛΑΔΑ
«Ο σεισμός στη Βενεζουέλα ισοδυναμεί με 180 βόμβες Χιροσίμα»: Η εκτίμηση του Ευθύμη Λέκκα
21:22
CULTURE
85 δευτερόλεπτα πριν τα μεσάνυχτα: Ο Κάρλο Ροβέλι προειδοποιεί για πυρηνική καταστροφή
21:15
ΚΟΣΜΟΣ
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΗΕ: Αναστέλλεται η απομάκρυνση πλοίων και ναυτικών από το Ορμούζ μετά την επίθεση σε πλοίο στο Ομάν
21:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ