Ξεκινά η κατεδάφιση κτηρίων εντός του Ελληνικού
Εκδόθηκε από το Αυτοτελές Γραφείο Ελληνικού της Γενικής Γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας, η προβλεπόμενη διαπιστωτική πράξη, για την έναρξη των εργασιών κατεδάφισης κτηρίων, που βρίσκονται εντός του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά.
Η διαπιστωτική πράξη εκδόθηκε εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων έναρξης των εργασιών και σε πλήρη ευθυγράμμιση με τους στόχους της μεγάλης αυτής στρατηγικής επένδυσης.
Έτσι, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου αποδεικνύεται έμπρακτα η σταθερή προσήλωση και η δέσμευση του υπουργείου Οικονομικών στον εθνικό στόχο της επανεκκίνησης της οικονομίας.
ΚΟΣΜΟΣ
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
ΚΟΣΜΟΣ
Αναγκαστική προσγείωση για το ελικόπτερο του Ισραηλινού προέδρου μετά από πρόσκρουση σε πουλιά
21:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συνάντηση Γκίλφοϊλ - Τουρνά για την πρόληψη και διαχείριση φυσικών καταστροφών
21:38
CULTURE
Η «Οδύσσεια» μόλις κυκλοφόρησε σε audiobook με την ΑΙ φωνή του Μάικλ Κέιν και διχάζει το Χόλιγουντ
21:30
ΕΛΛΑΔΑ