Κορωνοϊός: Θετικός διαγνώστηκε συνοριοφύλακας στον Έβρο
Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώσθηκε συνοριοφύλακας που υπηρετεί στον Έβρο και ειδικότερα στο Τμήμα Συνοριακών Φυλάκων στο Σουφλί.
Ο άνδρας ένιωσε αδιαθεσία τη Δευτέρα και υποβλήθηκε σε τεστ, όπου βρέθηκε θετικός.
Ο συνοριοφύλακας νοσηλεύεται στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του Νοσοκομείου αναφοράς Αλεξανδρούπολης, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ενώ σε καραντίνα μπήκαν οι αστυνομικοί που είχαν έρθει σε επαφή μαζί του και ιχνηλατήθηκαν όλες οι επαφές του.
Σήμερα στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης νοσηλεύονται συνολικά τέσσερα άτομα εκτός ΜΕΘ.
Πρόκειται για τρεις άνδρες από τον νομό Ξάνθης καθώς και ο συνοριοφύλακας από τον Έβρο.
ΧΡΗΜΑ
Πότε θεωρείται δωρεά η μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό - Τι να προσέξετε
05:00
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν από την ΔΥΠΑ οι προσωρινοί πίνακες για τους 70 μόνιμους εκπαιδευτικούς
04:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου» - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας στο πρόγραμμα
02:00
ΧΡΗΜΑ