ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Θερμικές κάμερες από αύριο σε κεντρικούς σιδηροδρομικούς σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης
Θερμικές κάμερες τίθενται σε λειτουργία από αύριο στους σιδηροδρομικούς σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης, ως πρόσθετο προληπτικό μέτρο για τη θερμομέτρηση, τόσο του επιβατικού κοινού, όσο και του προσωπικού.
Σύμφωνα με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, οι θερμικές κάμερες έχουν τοποθετηθεί στην είσοδο προς τις αποβάθρες στον Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα και στον Νέο Σταθμό Θεσσαλονίκης.
Επιπλέον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεριμνά για την προστασία της ιδιωτικότητας του επιβατικού κοινού και συμμορφώνεται με τις κατευθύνσεις και οδηγίες των εποπτικών αρχών κατά την υιοθέτηση και εφαρμογή μέτρων πρόληψης της εξάπλωσης του Covid-19.
Έχοντας ως προτεραιότητα το ασφαλές ταξίδι, έχει εφαρμόσει από την πρώτη στιγμή όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού της, όπως μάσκες, αντισηπτικά, καθημερινή απολύμανση κ.α..
Reuters: Τραμπ και Ερντογάν έχουν στα σκαριά αγοραπωλησία κινητήρων για το τουρκικό μαχητικό Kaan
20:05
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36