Εξάρχεια: Τι βρέθηκε κατά την επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στο υπό κατάληψη κτήριο
Ολοκληρώθηκε η αστυνομική επιχείρηση, που ξεκίνησε από νωρίς το πρωί της Παρασκευής, για την εκκένωση δύο κτηρίων, που τελούσαν υπό κατάληψη, επί της οδού Δερβενίων 52 και 56 στα Εξάρχεια.
Στα κτήρια βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κράνη, αντιασφυξιογόνες μάσκες, πυροσβεστήρες, στυλιάρια, ηλεκτρονικός υπολογιστής και έντυπο υλικό.
Τα ευρήματα θα μεταφερθούν στα εγκληματολογικά εργαστήρια για DNA και αποτυπώματα.
Σημειώνεται ότι το κτήριο στον αριθμό 56 είχε καταληφθεί το 2015 από αντιεξουσιαστές, οι οποίοι – τότε – ανέφεραν ότι ήθελα να στεγάσουν πρόσφυγες και μετανάστες.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 2/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 3/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 4/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 5/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 6/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 7/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοκοτσάκης: Αποχώρησε από το κόμμα Καρυστιανού ο πραγματογνώμονας των Τεμπών
09:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συνταγματική Αναθεώρηση: Κατάργηση αμνηστίας για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφο προτείνει η ΝΔ
09:05
ΕΛΛΑΔΑ
Συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σήμερα - Ποιοι κλάδοι απεργούν
08:56
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σήμερα στη Βουλή η ψήφιση της ρύθμισης για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
08:48
ΠΟΛΙΤΙΚΗ