Τύρναβος: Στο νοσοκομείο τρίχρονο αγόρι που ήπιε χλωρίνη
Χλωρίνη κατανάλωσε ένα τρίχρονο αγοράκι Ρομά στον Τύρναβο την Κυριακή το απόγευμα, κινητοποιώντας τις υγειονομικές Αρχές.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα larisanet.gr, το νήπιο μεταφέρθηκε άμεσα στο Κέντρο Υγείας Τυρνάβου.
Στη συνέχεια, ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε το παιδί στο Πανεπιστημιακό Nοσοκομείο Λάρισας για εξετάσεις ενώ στη συνέχεια διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, που εφημέρευε.
Οι θεράποντες ιατροί αναφέρουν πως το παιδί είναι σε καλή κατάσταση και δεν κινδυνεύει η ζωή του.
ΚΟΣΜΟΣ
Περίπου 68.000 νοικοκυριά στη Γαλλία έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω του καύσωνα
10:15
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
10:08
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
ΚΟΣΜΟΣ
Τηλεφωνική επικοινωνία Αραγτσί με στέλεχος της Χαμάς για τις συνομιλίες ΗΠΑ - Ιράν
09:55
ΚΟΣΜΟΣ