Υποχρεωτικά τεστ κορωνοϊού για υγειονομικούς που επιστρέφουν από άδεια
Ανανεώθηκε:
Υποχρεωτικά τεστ άμα το τέλος της άδειάς τους περιμένουν όλους τους εργαζόμενους στον χώρο της υγείας, προκειμένου να συγκρατηθεί η μετάδοση του κορωνοϊού σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας.
Με απόφαση του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, απεστάλη προς όλες τις υγειονομικές δομές της χώρας (νοσοκομεία, κέντρα υγείας, ΤΟΜΥ) εγκύκλιος, σύμφωνα με την οποία θα υποβάλλονται υποχρεωτικά σε μοριακό έλεγχο (PCR) όλοι οι υγειονομικοί υπάλληλοι (γιατροί, νοσηλευτές, λοιπό προσωπικό) που επιστρέφουν από κανονική άδεια.
Οι εξετάσεις θα διενεργούνται δωρεάν στα κατά τόπους νοσοκομεία, όπου λειτουργεί μηχάνημα PCR.
Οι ενδονοσοκομειακές συρροές κρουσμάτων κορωνοϊού προκαλούν έντονη ανησυχία στις Αρχές.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Λάρισας, όπου από τα 14 κρούσματα που δηλώθηκαν στη χθες, τουλάχιστον τα έξι αφορούν σε υγειονομικούς των δύο νοσοκομείων της πόλης, μετά από συρροή που ξεκίνησε από γιατρούς που παραθέριζαν στη Χαλκιδική και κόλλησαν. Στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Λάρισας νοσηλεύονται 12 ασθενείς σε θαλάμους αρνητικής πίεσης.
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών είναι οι ζωές μας ή τα κέρδη τους
22:40
ΕΛ.Α.Σ. για Κώδικα Αυτοδιοίκησης: Δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών
22:39
Στη Μασσαλία κατασχεμένο τάνκερ - Θεωρείται ότι ανήκει στον ρωσικό «σκιώδη στόλο»
22:37