Γέννησε γυναίκα θετική στον κορωνοϊό - Καλά στην υγεία τους μητέρα και μωρό
Ανανεώθηκε:
Ακόμα μία γυναίκα θετική στον κορωνοϊό γέννησε ένα αγοράκι στη Γ' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν».
Η γυναίκα είναι 37 ετών, πρωτοτόκος, βρισκόταν στην 37η+5 εβδομάδα κύησης και παρακολουθείτο στη Α' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Αλεξάνδρα».
Η επίτοκος παραπέμφθηκε στο πρωί στις 08.00 πμ στη Γ' Μαιευτική-Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ, μετά από συνεννόηση με το Εθνικό Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας (ΕΚΕΠΥ).
Υποβλήθηκε χθες, Σάββατο, σε έλεγχο για λοίμωξη Covid-19 στο πλαίσιο προεγχειρητικού ελέγχου για καισαρική τομή, λόγω ενδομήτριας καθυστέρησης της ανάπτυξης του εμβρύου.
Η γυναίκα ήταν ασυμπτωματική. Στις 12.30 έγινε καισαρική τομή. Η μητέρα και το αγοράκι, βάρους γέννησης 2.630 γραμμαρίων, είναι σε άριστη κατάσταση.
Η μητέρα μεταφέρθηκε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και το νεογνό μεταφέρθηκε στη μονάδα πρόωρων νεογνών για παρακολούθηση, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Φωτιά στην Καλλιθέα: Με εγκαύματα στο πρόσωπο και παροχή οξυγόνου δύο εθελοντές πυροσβέστες
17:46
Δύο νεκροί λουόμενοι σε Κω και Χαλκιδική με διαφορά λίγων ωρών
17:32
«Φύγε, πάρε τη βαλίτσα μου»: Το σημείωμα που άφησε η 43χρονη πριν πάει στο σκοπευτήριο Ηρακλείου
17:21
Στη Γερμανία η αστυνομία επιστράτευσε τις «αύρες» για να δροσίσει τον κόσμο
17:11