Κορωνοϊός: Κλειστές λόγω κρούσματος δύο εφορίες στην Αττική
Ανανεώθηκε:
Κλειστές για το κοινό θα είναι σήμερα δύο εφορίες στην Αττική, καθώς εντοπίστηκαν δύο θετικά κρούσματα κορωνοϊού ανάμεσα στους εργαζομένους τους.
Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, πρόκειται για την εφορία της Κηφισιάς και την Δ' ΔΟΥ όπου δύο εργαζόμενοι βγήκαν θετικοί στον SARS-coV-2, με αποτέλεσμα οι δημόσιες υπηρεσίες να είναι σήμερα κλειστές.
Ήδη διενεργείται ιχνηλάτηση των επαφών των εργαζομένων που βρέθηκαν θετικοί.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας είπε ότι οι δημόσιες υπηρεσίες έχουν λάβει οδηγίες για τον τρόπο λειτουργίας τους.
«Στις δημόσιες υπηρεσίες έχει εδώ και πολλές εβδομάδες σταλεί οδηγία ότι χρησιμοποιούν τη μάσκα υποχρεωτικά όσοι υπάλληλοι έρχονται σε επαφή με το κοινό. Οι λογιστές που έρχονται σε επαφή με τους υπαλλήλους τις εφορίας, θα πρέπει να μας πουν αν τηρούνται τα πρωτόκολλα ή όχι» ανέφερε.
«Το δεύτερο στοιχείο» πρόσθεσε «είναι τι συμβαίνει όταν εμφανίζεται ένα κρούσμα. Εκεί υπάρχουν επίσης σαφείς οδηγίες από τον ΕΟΔΥ για το τι συμβαίνει σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία ή άλλο χώρο».
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27