Κορωνοϊός: Εξιτήριο πήρε η 17χρονη που νοσηλευόταν 40 μέρες
Ανανεώθηκε:
Έπειτα τη μάχη που έδωσε με τον κορωνοϊό η 17χρονη στο ΑΧΕΠΑ, το βράδυ της Τετάρτης, υπό άκρα μυστικότητα πήρε εξιτήριο και πλέον επέστρεψε στο σπίτι της.
Η 17χρονη παρουσιάζει ένα μικρό πρόβλημα στα πόδια που σύμφωνα με τον γιατρό της δεν αξιολογείται ως σημαντικό αλλά οφείλεται στο γεγονός ότι για 40 ημέρες ήταν διασωληνωμένη και σε ακινησία στο κρεβάτι του νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη, όπως έχει μεταδώσει το Star.
Η 17χρονη κάνει καθημερινά φυσικοθεραπείες, οι οποίες θα συνεχιστούν και στο σπίτι της, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα του seleo.gr.
Υπενθυμίζεται ότι η κοπέλα νόσησε έπειτα από διακοπές που έκανε στη Χαλκιδική και κινδύνεψε η ζωή της χωρίς να έχει κάποιο υποκείμενο νόσημα.
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Live Τσίπρας: Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι οι πολίτες θέλουν να καλύψουμε το πολιτικό κενό
19:16
ΕΛΛΑΔΑ
Ομηρία σε ζωντανή μετάδοση στη Λάρισα: Ο 50χρονος κατέγραφε τις στιγμές τρόμου κρατώντας τσεκούρι
19:07
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
ΚΟΣΜΟΣ