Κορωνοϊός: Δύο ακόμη νεκροί σε Αθήνα και Αλεξανδρούπολη
Μεγαλώνει μέρα με τη μέρα ο τραγικός απολογισμός του κορωνοϊού στη χώρα μας, καθώς κατέληξαν δύο ακόμη άνθρωποι τις τελευταίες ώρες, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των νεκρών σε 408.
Πρόκειται για έναν 82χρονο που πέθανε τα ξημερώματα της Κυριακής στο νοσοκομείο «Σωτηρία» και έναν 72χρονο που είχε μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης από τη Λήμνο.
Και οι δύο άνδρες είχαν υποκείμενα νοσήματα.
Τα τελευταία στοιχεία
Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε το Σάββατο 267 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 22 συνδέονται με γνωστές συρροές και 25 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 19.613, εκ των οποίων το 55,8% άνδρες.
Ακόμη, 3019 (15,4%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 8025 (40,9%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.
Την ίδια ώρα, 79 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι.
Η διάμεση ηλικία τους είναι 69 ετών. Εξ αυτών 24 (30,4%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες.
To 86,1%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω.
Παράλληλα, 219 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
11:13
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
Λάρισα: Πώς πείστηκε να παραδοθεί ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του
11:00
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59